Boxing  

Forum Home Boxing Forum European British Classic Aussie MMA Training
Go Back   Boxing News 24 Forum > Boxing > General Boxing Forum

 
  


Reply
 
Thread Tools
Old 12-18-2012, 07:10 PM   #31
Bogotazo
Amateur
East Side VIP
 
Join Date: Oct 2009
Location: New York
Posts: 14,721
vCash: 121
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

It's Garcia's head that's the problem. Weird shape. The haircut is just a shape up, common haircut.
Bogotazo is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:16 PM   #32
m8te
Oh you ain't know?
East Side Guru
 
Join Date: May 2009
Location: Harlem, New York
Posts: 5,068
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by Bogotazo View Post
It's Garcia's head that's the problem. Weird shape. The haircut is just a shape up, common haircut.
I think it's less his head and more the shittiness of his philly style shape up. there are multiple reasons why that shapeup is shit.
m8te is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:17 PM   #33
Boxing Fanatic
P4P King
East Side VIP
 
Join Date: Sep 2008
Location: Dominican Republic
Posts: 24,111
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

very common in the hip hop culture. young kids cut their hair like that nowadays
Boxing Fanatic is offline  Top
Reply With Quote
Sponsored Links
Old 12-18-2012, 07:22 PM   #34
DirtyDan
Contender
ESB Senior Member
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 990
vCash: 75
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by m8te View Post
I think it's less his head and more the shittiness of his philly style shape up. there are multiple reasons why that shapeup is shit.
Where the **** did you go to Philly to get your haircut? Same could be said for NY.. I have family in the Bronx and Harlem.. they overprice their cuts for shitty service.. had this Dominican dude **** my shit up.. and there's a 5 dollar shitty Chinese haircut everywhere you turn.
DirtyDan is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:22 PM   #35
m8te
Oh you ain't know?
East Side Guru
 
Join Date: May 2009
Location: Harlem, New York
Posts: 5,068
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by Boxing Fanatic View Post
very common in the hip hop culture. young kids cut their hair like that nowadays


you mean, very common in black and hispanic culture, period. that's a normal haircut. even white men wear that haircut. it has nothing to do with hip hop. that haircut existed before hip hop itself bro.
m8te is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:23 PM   #36
Stinkmeaner
Gatekeeper
ESB Full Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: Russia
Posts: 381
vCash: 450
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

maybe its his secret weapon to distract opponents
Stinkmeaner is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:25 PM   #37
The13thRound
Contender
ESB Senior Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,279
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

[Only registered and activated users can see links. ]
The13thRound is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:26 PM   #38
m8te
Oh you ain't know?
East Side Guru
 
Join Date: May 2009
Location: Harlem, New York
Posts: 5,068
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by DirtyDan View Post
Where the **** did you go to Philly to get your haircut? Same could be said for NY.. I have family in the Bronx and Harlem.. they overprice their cuts for shitty service.. had this Dominican dude **** my shit up.. and there's a 5 dollar shitty Chinese haircut everywhere you turn.
stop getting offended. your state is shit and your city. it's that simple. new york not only has a greater quantity of barbers but much greater quality and cultural variety which leads to subtle nuances as well. I went to college in pennsylvania and spent lots of time in philly. philly dudes cannot cut hair. shitty chinese haircut? what are you talking about? nowhere does that exist but in chinatown or somewhere out in a chinese part of queens. and who in the **** would ask for a ceasar/fade in those areas but a stupid philla baw?
m8te is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:32 PM   #39
Blackness
Danny Garcia Beat You...
ESB Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,365
vCash: 500
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by goby View Post
It looks stupid and odd. You cant be all hardcore with a dumb haircut like that. His hairline goes straight across his forehead like Frankenstein. If hes going to be big time, he either needs to be hardcore ghetto or needs to get his style together and fix that "dumb and dumber" looking hairdo. Its a problem because everytime I see the guy fight or a pic of him I first think "what the hell is wrong with that guys hairline?". I know other people thinking the same thing too. Nothing to do with being "gay".

Son... Have you seen Manny Pacquiao's entire ****in face? Have you looked at 99% of the fighters from Mexico?

Now shut the **** up with this gay ass thread. We get it... you like your fighters with *** appeal.


What a ****ing phagg.
Blackness is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:33 PM   #40
DirtyDan
Contender
ESB Senior Member
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 990
vCash: 75
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by m8te View Post
stop getting offended. your state is shit and your city. it's that simple. new york not only has a greater quantity of barbers but much greater quality and cultural variety which leads to subtle nuances as well. I went to college in pennsylvania and spent lots of time in philly. philly dudes cannot cut hair. shitty chinese haircut? what are you talking about? nowhere does that exist but in chinatown or somewhere out in a chinese part of queens. and who in the **** would ask for a ceasar/fade in those areas but a stupid philla baw?
I'm not offended, I'm just curious on where you got your haircuts in Philly, don't understand. New York is one of the biggest cities in the world, obviously it's gonna have more quality barbers, perhaps even better quantity.. It's like asking who has better stores, London or Manchester.. I go to NY everytime, either to visit family there, or shop at timesquare.. I don't know any haircut place that's good because I'm not from around there. Just like you're not from Philly.. When I did go there, had this Dominican guy **** my haircut up.. never again. And are you kidding me? There's a 5 dollar Chinese haircut place every other block.
DirtyDan is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:34 PM   #41
Blackness
Danny Garcia Beat You...
ESB Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,365
vCash: 500
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by goby View Post
My head's shaved. Got a normal hairline across my forehead, one that aint perfectly straight looking like I got a toupee on. Someone needs to step up and tell him that lego haircut he's rocking, looks weird. Just like when a dude has weirdly manicured eyebrows that make you go "wow, wtf is up with bro's eyebrows". Its one of the situations.

Maybe nobody has told you yet. But you are definitely thinking about trying out a few dicks. Ban yourself for this ghay ass thread.


Did you seriously just enter a man forum and talk about another man's looks and how you would like to see him instead???

Holy ****in faggotry!
Blackness is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:36 PM   #42
m8te
Oh you ain't know?
East Side Guru
 
Join Date: May 2009
Location: Harlem, New York
Posts: 5,068
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by DirtyDan View Post
I'm not offended, I'm just curious on where you got your haircuts in Philly, don't understand. New York is one of the biggest cities in the world, obviously it's gonna have more quality barbers, perhaps even better quantity.. It's like asking who has better stores, London or Manchester.. I go to NY everytime, either to visit family there, or shop at timesquare.. I don't know any haircut place that's good because I'm not from around there. Just like you're not from Philly.. When I did go there, had this Dominican guy **** my haircut up.. never again. And are you kidding me? There's a 5 dollar Chinese haircut place every other block.
yo, too bad your shit got ****ed up. also, that last sentence you wrote is complete bullshit. that's a straight up lie.
m8te is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 07:46 PM   #43
Jovanie
Boxing rookie
ESB Jr Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Puerto Rico
Posts: 186
vCash: 1000
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

that's the common I'm white, but think I'm black haircut... no racism intended... I use to have it in the 90's
Jovanie is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 08:17 PM   #44
goby
Journeyman
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 63
vCash: 500
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Quote:
Originally Posted by Blackness View Post
Maybe nobody has told you yet. But you are definitely thinking about trying out a few dicks. Ban yourself for this ghay ass thread.


Did you seriously just enter a man forum and talk about another man's looks and how you would like to see him instead???

Holy ****in faggotry!
Secure in my ***uality to be able to say when I notice something is off for a chick or dude. Its like the hilarious Travolta pic--you dont gotta be gay or wanting dick to notice his hair is F'd up-like your boys Danny and his dads is. Just deal with it dude. I couldnt tell you another boxer that I notice his head is weird or haircut is F'd up or anything like that, except for this Danny guy and his monchichi looking dad.
goby is offline  Top
Reply With Quote
Old 12-18-2012, 08:20 PM   #45
floyd_g.o.a.t
Champion
East Side Guru
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 7,975
vCash: 75
Default Re: WTF is up with Danny Garcias and his dads hairstyle?

Wtf...Danny's looks good
floyd_g.o.a.t is offline  Top
Reply With Quote
Reply

Boxing News 24 Forum > Boxing > General Boxing Forum

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump





All times are GMT -4. The time now is 06:20 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Boxing News 24 Forum 2013