1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Agree OR Disagree with Able Sanchez!

Discussion in 'General Boxing Forum' started by drenlou, Sep 12, 2017.



  1. drenlou

    drenlou The Real KING OF THE HILL! Full Member

    40,753
    8,540
    Sportsbook:
    500
    Jan 22, 2015


    Ill leave my opinion in a lil bit.
     
    Barrera likes this.
  2. C.J.

    C.J. Boxings Living Legend Full Member

    26,436
    1,552
    Sportsbook:
    1,000
    Apr 14, 2009
    Err You really do need that GED PeeWee its ABEL not Able
    Loved the way Abel lied about Bayless & the NSAC ROFL He
    s too nice a guy to come out & say what EVERYONE thinks
     
  3. drenlou

    drenlou The Real KING OF THE HILL! Full Member

    40,753
    8,540
    Sportsbook:
    500
    Jan 22, 2015
    ABLE as in, is he able to not show any bias towards his fighter? Duh
     
  4. Barrera

    Barrera Defeated Boxing_master Full Member

    17,080
    1,078
    Sportsbook:
    1,056
    Jul 13, 2012
    From what iv seen in the past he is just a biased guy with way to big a voice. He seems like a good trainer tho
     
  5. khaosai galaxi

    khaosai galaxi loves Gina Carano Full Member

    1,597
    1,432
    Sportsbook:
    1,000
    Apr 17, 2017
  6. ElCyclon

    ElCyclon Boxing Junkie Full Member

    12,727
    571
    Sportsbook:
    1,000
    Dec 2, 2012

    Yeah, Abel is such a nice guy and never holds his tongue. LOL
     
  7. C.J.

    C.J. Boxings Living Legend Full Member

    26,436
    1,552
    Sportsbook:
    1,000
    Apr 14, 2009
    He gave a very fair assessment On fact he was lenient toward Canelo Oscar ismt showing any bias toward his fighter is he ?? He's too busy stacking the deck against GGG
     
    Manfred likes this.
  8. drenlou

    drenlou The Real KING OF THE HILL! Full Member

    40,753
    8,540
    Sportsbook:
    500
    Jan 22, 2015
    Man he had it equal or towards GGG on all terms. Canelo has the speed advantage, and he also has the defense advantage as well. As far as experience goes, canelo has had way more big fights and that experience will play a big part in saturdays fight. Amatuer experience means nothing at this level.
     
    Ronnie Raygun likes this.
  9. C.J.

    C.J. Boxings Living Legend Full Member

    26,436
    1,552
    Sportsbook:
    1,000
    Apr 14, 2009
    What d'ya reckon Canelo gonna weigh Sat night ?? I say 190 @ least
     
    elmaldito likes this.
  10. UnleashtheFURY

    UnleashtheFURY Boxing Junkie Full Member

    48,557
    8,863
    Sportsbook:
    1,000
    Sep 29, 2012
    So what exactly did you present here? :lol:

    No write up? Thread not delivering thus far man!
     
    khaosai galaxi likes this.
  11. Gil Gonzalez

    Gil Gonzalez Well-Known Member Full Member

    1,875
    1,226
    Sportsbook:
    1,611
    Jun 15, 2012
    Golovkin's biggest fans are his haters. They can't stop making threads about him! And they report every word that Abel Sanchez says.
     
  12. drenlou

    drenlou The Real KING OF THE HILL! Full Member

    40,753
    8,540
    Sportsbook:
    500
    Jan 22, 2015
    I didnt present anything yet.. lol... you got to wait for it!
     
  13. drenlou

    drenlou The Real KING OF THE HILL! Full Member

    40,753
    8,540
    Sportsbook:
    500
    Jan 22, 2015
    Let me reintroduce your brain to your mouth, cause youre talking out your ass!
     
  14. MVC!

    MVC! The Best Ever Full Member

    54,800
    2,104
    Sportsbook:
    3,250
    Nov 5, 2013
    Sanchez has always been a man full of lies and deceit, just like Freddie The Joke Coach Roach.

    Look at how biased he is LMFAO,
     
    drenlou likes this.
  15. drenlou

    drenlou The Real KING OF THE HILL! Full Member

    40,753
    8,540
    Sportsbook:
    500
    Jan 22, 2015
    Hed be a fool to come in that high. With the IBF waiving the second day weigh in because of the inclusion of the other Alphabet trinkets, i think 175 is a real possibility if that. IMO hes got to come in lighter that way he doesnt give up his advantages which is speed and upper body movement. Coming in anything over 170+ could be a problem.