1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Non-boxing requests

Discussion in 'Non Boxing Betting' started by Healy, Nov 24, 2009.



  1. IntentionalButt

    IntentionalButt Nash Equilibrium Debunker Staff Member

    321,120
    783
    Sportsbook:
    1,185
    Nov 30, 2006
    I literally don't even know wtf you are talking about.
     
  2. Super Hans

    Super Hans The Super Oneā„¢ booted

    48,620
    13
    Sportsbook:
    1,000
    Apr 18, 2013
    2016 Royal Rumble match please :thumbsup
     
  3. The Devil

    The Devil Well-Known Member Full Member

    2,292
    20
    Sportsbook:
    1,000
    Jan 31, 2014
    Brock Lesnar wins it with ease.
     
  4. MrFoFody

    MrFoFody Boxing Addict Full Member

    4,042
    31
    Sportsbook:
    436
    Dec 17, 2005
  5. moparfan

    moparfan ESB's glass jawed fraud Full Member

    20,676
    868
    Sportsbook:
    0
    Jul 13, 2012
    Can we possibly get a March Madness Tourney vBookie...???


    Either game-by-game or just the Elite Eight, Final Four and Championship game...???
     
  6. Sammy123

    Sammy123 Money Maker Staff Member

    929
    34
    Sportsbook:
    500
    Apr 15, 2015
    Alright, let's not get carried away here :lol:.

    Too many people are asking for these tournament style events with a ****load of games each. Ain't nobody got time for that. :rofl

    When I said I'll usually post anything that's requested, I meant something reasonable. :lol:

    Final Four and Championship games are doable by me, if you're ok with that.

    Or perhaps another vbookie would like to step in and do the whole thing?
     
  7. lewis gassed

    lewis gassed Oakland glass Full Member

    16,704
    2,228
    Sportsbook:
    500
    Nov 24, 2013
    How about the big game in November? You know, the presidential elections :D
     
  8. Sammy123

    Sammy123 Money Maker Staff Member

    929
    34
    Sportsbook:
    500
    Apr 15, 2015
    Interesting to see if there's actually any odds posted. :lol:
     
  9. moparfan

    moparfan ESB's glass jawed fraud Full Member

    20,676
    868
    Sportsbook:
    0
    Jul 13, 2012
    Presidential Betting Odds:

    This content is protected




    Hillary Clinton
    1/2
    Donald Trump
    3/1
    Bernie Sanders
    12/1
    Ted Cruz
    20/1
    John Kasich
    25/1
    Marco Rubio
    50/1
    Joe Biden
    50/1
    Paul Ryan
    66/1
    Mitt Romney
    100/1
     
  10. Sammy123

    Sammy123 Money Maker Staff Member

    929
    34
    Sportsbook:
    500
    Apr 15, 2015
    Mitt Romney? :lol:

    BTW "moparfan":

    This content is protected


    This content is protected


    :hey
     
  11. moparfan

    moparfan ESB's glass jawed fraud Full Member

    20,676
    868
    Sportsbook:
    0
    Jul 13, 2012
    Very nice car...!!!


    My 69 Plymouth Roadrunner (and my damn daughter's kitten)

    This content is protected
     
  12. lewis gassed

    lewis gassed Oakland glass Full Member

    16,704
    2,228
    Sportsbook:
    500
    Nov 24, 2013
    Good odds on Bernie if Clinton goes to jail and Trump gets assassinated :think :lol:
     
  13. Sammy123

    Sammy123 Money Maker Staff Member

    929
    34
    Sportsbook:
    500
    Apr 15, 2015
    Ah an old school mopar fan! :thumbsup

    Unfortunately I'm new school. I don't have the Charger anymore, sold it to someone and he supercharged it, making 610hp to the wheels.

    I have a 2015 Challenger SRT now, bone stock with 485 hp. This is on a lease as I'm just buying time for the Charger Hellcats to drop down in price from their absurd markups, can't go wrong with a 707hp 4 door family car. :rofl
     
  14. MrFoFody

    MrFoFody Boxing Addict Full Member

    4,042
    31
    Sportsbook:
    436
    Dec 17, 2005
    Good to see fellow mopar fans!
    Now how about some Ben Rothwell vs Jr Dos santos action?
     
  15. Jake LaMotta

    Jake LaMotta Lights Out Full Member

    5,961
    57
    Sportsbook:
    1,270
    Jan 3, 2015
    Yes Rothwell/Dos Santos would be a great one, as well as Khabib/Ferguson and Glover/Rashad the week after.